آخرین تحولات لبنان

پشت صحنه تمامی اقدامات تروریستی در استان سیستان و بلوچستان، رژیم صهیونیستی است و تمامی گروهگ های تروریستی که در منطقه جنوب شرق کشور فعال هستند عوامل این رژیم می باشند

صهیونیست‌ها، صحنه گردان حوادث تروریستی سیستان و بلوچستان هستند

حادثه تیراندازی در مقابل مدرسه ای در نیکشر در جشن عاطفه‌ها، حمله به خودروهای هنگ مرزی جکیگور و تیراندازی به سمت مامورد در محور جکیگور راسک، حوادث تروریستی بودند که طی آن ها ۵ نفر شهید و تعدادی نیز مجروح شدند. انجام این حملات سبب شد تا وزیر کشور به معاون امنیتی، انتظامی و استاندار سیستان و بلوچستان دستور بررسی دقیق این حوادث را بدهد. ما به سراغ سید مجید میراحمدی معاون سابق امنیتی و انتظامی وزارت کشور رفتیم تا از وی دلایل و پشت پرده حوادث تروریستی را در طی روزهای گذشته جویا شویم. میراحمدی در گفت و گو با ما، دلایل شدت حملات تروریستی در منطقه سیستان و بلوچستان را برنامه جدید دشمن در کشورمان دانست و گفت: امروز از طرفی رژیم صهیونیستی تقابل جدی را با جهان اسلام به خصوص در لبنان و فلسطین ساماندهی کرده و از سوی دیگر کشورهای های غربی و در صدر آنها ایالات متحده آمریکا از آن به شدت حمایت می کنند و نقطه آماج دشمنی های رژیم صهیونیستی، جمهوری اسلامی ایران است.

وی تصریح کرد: پشت صحنه تمامی اقدامات تروریستی در  استان سیستان و بلوچستان، رژیم صهیونیستی است و تمامی گروهگ های تروریستی که در منطقه جنوب شرق کشور فعال هستند عوامل این رژیم می باشند که البته بخش قابل توجه ای از آنها غیر و بخش دیگر افراد فریب خورده هستند.

او با اشاره به عملیات های تروریستی در چند روز اخیر که منجر به شهادت تعدادی از مردم وسربازان انتظامی در بنت نیکشهر و خاش شد، افزود: دستگاه های امنیتی کشورمان پیش تر اطلاع داده بودند که سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و کشورهای همسو با این رژیم در صدد اجرای عملیات گسترده تروریستی در سیستان و بلوچستان هستند که بر اساس اخبار منتشره بسیاری از این عملیات‌ها توسط نیروهای امنیتی و انتظامی کشف و خنثی شده بود اما متأسفانه چند مورد از این عملیات ها به خصوص روز گذشته  در مراسم شور عاطفه‌ها در مدرسه دخترانه محدثه روستای شیخان بنت نیکشهر اتفاق افتاد و در آن تعدادی از هم وطنان عزیزمان شهید و زخمی شدند. این اقدام تروریستی اوج جنایت عوامل رژیم صهیونیستی در سیستان و بلوچستان بود.

معاون سابق امنیتی و انتظامی وزارت کشور، گریزی به سخنان برخی از چهره ها در تریبون های نماز جمعه در سیستان و بلوچستان زد و گفت: متأسفانه برخی از افراد در این منطقه به جای اینکه مردم را با یکدیگر در برابر دشمنان اسلام متحد سازند به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف می باشند و دائمأ از طریق تریبون های نماز جمعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به بی عدالتی متهم می کنند و برادری شیعه و سنی را به سمت و سوی تنش می برند.

میر احمدی تاکید کرد: سخنان افراد، حرف های مورد پسند و تایید دشمنان اسلام است چراکه این نفرت پراکنی ها نسبت به کشور، به طور طبیعی  بستر ساز اقدامات تروریستی در منطقه خواهد شد واین همان برنامه ای است که دشمن درصدد آن در کشور است.

معاون سابق امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به پیام روزگذشته  نتانیاهو به مردم ایران، گفت: از نظر مردم ایران این سخنان مضحکه‌ای است که از دهان یک جنایتکار جنگی خارج می شود. این اظهار نظر نتانیاهو به ملت ایران  در حالی بیان می شود که ما هر روز در سرزمین های اشغالی شاهد برپایی تظاهرات صدها هزارنفری صهیونیست‌ها در اعتراض  به سیاست های نتانیاهو به خاطر جنگ‌طلبی و به کشتن دادن ده‌ها اسیر صهیونیست، روبه‌روست هستیم.

وی در پایان اظهار داشت: امروز تنها راه فرار نتانیاهو از محاکمه و  اعتراضات گسترش دامنه جنگ در منطقه است و او قصد دارد با گزافه گویی خود را در بین مردم منطقه مبرا نماید اما مردم ایران وی را بعنوان یک خون آشام با تمام خصلت های جنایتکاران تاریخ می شناسند وهدف از این سخنان تغییر مواضع جنایتکارانه به سمت ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.